وبلاگسازی

ساخت وبلاگ

مواد ضدعفوني کننده پوست و بدن

82jd_f1.jpg

ضدعفوني کننده مواد ضد باکتري هستند که براي از بين بردن ميکروارگانيسم هايي چون باکتري‌ها، ويروس‌ها، قارچ‌ها، اسپور باکتري‌ها و جلوگيري از رشد آن ها در سطح پوست دست و بدن مورد استفاده قرار مي گيرند. ضدعفوني کننده ها از بروز عفونت، پوسيدگي و گندخوني جلوگيري کرده و در پيشگيري از ابتلا به بيماري ها به ويژه بيماري هاي مسري مفيد و موثر هستند. در ادامه اين مطلب قصد داريم چند نمونه از مواد ضدعفوني کننده پوست و بدن را معرفي و بررسي نماييم.

اوژنول

اوژنول ماده فراري است که از در گياهاني چون گل ميخک، دارچين و برگ هاي خليج وجود دارد. اين ماده بيشتر در اندوزي، ماداگاسکار و هند سافت شده و از جوانه ها و برگ هاي اووژنيا گرفته مي شود. اوژنول در حقيقت روغن زرد رنگي است که بوي تندي داشته و يک اسيد ضعيف محسوب مي شود که در حلال هاي آلي محلول است. اين ماده کاربردي بوده و مي توان گفت خريد اوژنول مزيت هاي زيادي دارد. از جمله خاصيت هاي اين ماده مي توان به ضد التهابي بودن آن اشاره کرد. همچنين اوژانول يک آنتي اکسيدان با خواص ضد تب، ضد قارچي و ضد درد است که استفاده از آن به ويژه براي دندان درد توصيه شده است. از اوژنول به عنوان ماده ضدعفوني کننده نيز استفاده مي شود. اين ماده خواص دارويي بي شماري داشته و مي توان از آن به عنوان ماده بيهوشي و آنتي سپتيک و بي‌ حسي موضعي نيز استفاده کرد. خاصيت ضد ميکروبي، ضد سرطان بودن، محافظت در برابر نورون، بازده کاهش چربي خون و اثرات ضد ديابتي اين ماده تنها بخشي از فوايد اين ماده با ارزش است. اوژنول علاوه بر داروسازي، در کشاورزي (سموم دفع آفات)، صنايع غذايي (طعم دهنده)، محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت از پوست و ... نيز به کار گرفته مي شود. البته اين نکته را نيز بايد در نظر داشته باشيد که اگر دوز اين ماده از حد مشخصي بيشتر شود مي تواند سمي باشد.

کراس پويدون

يکي ديگر از مواد ضدعفوني کننده پوست و بدن، کراس پويدون نام دارد. اين ماده هموپليمر غيريوني و نامحلول در آب است که داراي سه درجه بندي مختلف XL-10، XL و INF-10 مي باشد؛ کراس پويدون پودر سفيد يا زرد رنگي است که فاقد رطوبت و بدون بو بوده يا بوي کمي دارد و به دليل انعطاف پذيري بالا امکان ترکيب شدن با پلي‌فنول‌ها، اسيد کربوکسيليک و ساير ترکيبات با وزن مولکولي کم را دارد. اين ماده نيز کاربردهاي متعددي دارد و به همين جهت افراد زيادي به سراغ خريد کراس پويدون رفته و از اين ماده براي موارد مختلف استفاده مي کنند. اين ماده در پوشش دهنده ها و قرص ها به عنوان عامل تجزيه و بازدارنده خوردگي استفاده مي شود؛ همچنين مي توان از آن در ساخت و توليد بسياري از کالا استفاده کرد. يکي از کاربردهاي مهم ديگر کراس پويدون استفاده از آن در توليد مواد ضدعفوني کننده دست و بدن است.

بنزالکونيوم کلرايد

يکي از نمک هاي آلي که کاربرد گسترده اي در مواد ضدعفوني کننده و محصولات شست و شوي دست و صورت دارد، بنزالکونيوم کلرايد مي باشد. اين ماده در گروه شوينده هاي کاتيوني آمونيوم کواترنر قرار داشته و به عنوان ماده اوليه توليد محصولات ضدعفوني کننده، محصولات مراقبت هاي شخصي، دهانشويه هاي خوراکي، انواع شامپوها، محصولات آرايشي و بهداشتي، مواد دارويي و صنعتي به کار مي رود. بنزالکونيوم کلرايد يک نگهدارنده فعال ضد ميکروبي است که در محلول هاي چشم و اسپري هاي بيني، کرم‌ هاي ضدعفوني‌کننده و پمادهاي ضد خارش نيز کاربرد دارد. از مزيت هاي ضدعفوني کننده هاي بر پايه بنزالکونيوم کلرايد اين است که ماندگاري بالاتري داشته، به پوست دست آسيبي وارد نمي کنند و لکه اي بر روي لباس ها باقي نمي گذارند. اين ماده در متالورژي، کشاورزي و ساخت منسوجات و رنگ ها نيز به کار مي رود. يکي از شرکت هاي فعال در زمينه واردات محصولات شيميايي و مواد اوليه، شرکت پيشگامان شيمي نام دارد. شما مي توانيد جهت خريد بنزالکونيوم کلرايد به سايت اين شرکت مراجعه کنيد.

کلرهگزيدين

کلرهگزيدين يک عامل ضدعفوني‌کننده و ضد باکتري است که کاربردهاي فراواني دارد و خريد کلرهگزيدين نيز به همين دليل مي تواند مفيد واقع شود. اين ماده ميزان باکتري دهان را کاهش داده و موجب کاهش تورم و قرمزي لثه ها و جلوگيري از خون ريزي لثه مي شود. از کلرهگزيدين به منظور ضدعفوني کردن پوست پيش از جراحي و همچنين استريل کردن ابزارهاي جراحي استفاده مي شود. همچنين اين ماده در جرم گيري و جلوگيري از پوسيدگي دندان ها، ، جلوگيري از پلاک هاي دنداني، معالجه عفونت هاي مخمري دهان و بهبود زخم هاي آفتي، درمان ژنژويت، درمان استنوماتيت، درمان عفونت‌ هاي لوزه،  تميز کردن زخم‌ ها و جلوگيري از انسداد لوله هاي سوند ادراري کاربرد دارد. شما مي توانيد روزانه دو بار (بعد از صبحانه و قبل از خواب)، پس از مسواک زدن دندان ها از دهانشويه کلرهگزيدين گلوکونات استفاده کرده و تاثيرات فوق العاده آن بر سلامت دهان و دندان خود را مشاهده کنيد.

 

وبلاگسازی...
ما را در سایت وبلاگسازی دنبال می کنید

برچسب : مواد,ضدعفونی,کننده,پوست,و,بدن, نویسنده : حسن vebloogsazy بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 16:19

نحوه بدست آوردن درآمد دلاري

 

 ورزش روزانه فانتزي يا DFS

DFS جديدترين بازي هايي است که کساني که به صورت حرفه اي شرط بندي ميکنند، از اين راه مي توانند به کسب درآمد خوبي دست پيدا کنند. روش کار و کسب درآمد از طريق بازي هاي فانتزي روزانه به اين صورت است که براي ورود به مسابقات و رقابت با ساير بازيکنان، شما هزينه ورودي را تنها بايد پرداخت کنيد و هدف که رسيدن به بيشترين امتياز است را به دست بياوريد و به بالاترين امتياز در مسابقات برسيد!

 طبق تحقيقاتي که در سال 2015 انجام شد، مشخص شده که 1.3? از بازيکنان بيس بال فانتزي روزانه 91? از سودهاي کل کازينوهاي آنلاين را به خود اختصاص داده اند!

 پوکر

پوکر مدت هاست که به عنوان يک بازي پر سود براي کسب درآمد انجام ميشود. البته اين بازي شايد براي بسياري از افراد بازي سخت و پيچيده با قوانين و استراتژي هاي پيچيده اي باشد. ولي اگر شما با کمي تجربه و مطالعه مي توانيد خيلي بيشتر از آن چه که تصور کنيد مي توانيد به درآمد.

 شايد باورش براي شما غير قابل باور باشد ولي اين روزها بازيکنان حرفه اي پوکر چيزي بين 40 تا 100 هزار دلار در سال کسب درآمد دارند!

پيش بيني ورزشي

يکي ديگر از روش هايي که با استفاده از آن مي توانيد به کسب درآمد خوب و قابل توجهي دست پيدا کنيد شرط بندي هاي ورزشي است! نکته خوب در مورد شرط بندي هاي ورزشي اين است که سايت هاي ورزشي فقط 10? از سودي که شما به دست مي آوريد را از شما کسر مي کنند.

تنها نکته اي که در مورد پيش بيني هاي ورزشي بايد رعايت کنيد و به آن پايبند باشيد اين است که شما بايد تنها به خوبي استراتژي ها را بدانيد و به خوبي رويکرد تيم ها را برسي کنيد و هميشه اخرين اخبار در مورد بازي هاي و تيم هاي منتخب خود را بدانيد.

پيش بيني هاي ورزشي آپشن هاي خيلي زيادي دارند و حتي مي توانيد در حين بازي هم شرط بندي خود را انجام دهيد و شانس خود را براي پيروزي چند برابر کنيد!

ويديو پوکر

در مورد ويديو پوکر هم خبر خوب اين است که اگر شما يک بازيکني که به اندازه کافي ماهر است باشيد، مي توانيد سود خوبي را براي خود داشته باشيد. با يک سرچ ساده در اينترنت مي توانيد به ليست خيلي بلند و بالايي از سايت هاي شرط بندي که اين امکان را براي شما فراهم کرده است دست پيدا کنيد و به سود خوبي دست پيدا کنيد.

حرف آخر

اگر دوست داريد اين کار را به صورت حرفه اي انجام دهيد و درآمد خوبي هم از اين کار داشته باشيد، مي توانيد در سايت هايي که اين امکان را فراهم کرده اند که به صورت رايگان اين بازي ها را انجام دهيد عضو شويد و بعد از اينکه از بابت مهارت خود مطمئن شديد، مي توانيد اين کار را با پول واقعي انجام دهيد و به سود خوبي دست پيدا کنيد!

منبع : شتاب موزيک

 

وبلاگسازی...
ما را در سایت وبلاگسازی دنبال می کنید

برچسب : نحوه,بدست,آوردن,درآمد,دلاری, نویسنده : حسن vebloogsazy بازدید : 159 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 21:24

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

وبلاگسازی...
ما را در سایت وبلاگسازی دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,مشاوره,پایان,نامه, نویسنده : حسن vebloogsazy بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:51

Perfect Interior Wood Doors Replacement

After a few years, you have got determined the requirement to switch a number of your appliances, your house paint and therefore the interior design of your home. Ranging from the doorway towards your bedroom, you realized that your interior wood doors have to get replaced additionally. You will have considered this but knowing that these interior wood doors are there for ages, what would you concentrate on once you finally decided to alter them?

For one, change means development. Improving your interior design would fit greatly if you're to alter a number of the items that actually must be changed, including your interior wood doors. Other homeowners have PVC or metallic even glass interior doors. Yet after realizing the necessity to modify to something better and more secured doors, many prefer to try using the inside wood doors as replacements. Understand that interior wood doors needn't to be just the doors within the house. These will be your closet doors even the inside wood doors for your windows. Office fit outs Dubai

That said and with such a large amount of stuff you have to consider for replacement, you will want to test on the subsequent. Saving time and minimizing expenses during the replacement period are still the priorities despite you must replace these pieces of your house. The subsequent would greatly benefit you:

1. explore for the standard materials for your interior wood doors replacement
you will must evaluate the materials used for your doors replacements. Understand that there are good and quality materials used for doors which means spending quite a time to spot these materials. But to save lots of time and energy, you will want to debate your options and choices with a trusted professional decorator.

2. Quality and price go hand in hand
As soon as you identified the materials for your interior wood replacement, determine the budget you'll have for these materials. Expect that quality and durable materials may require you to live quite the standard. Be vigilant however that there are poorly made interior wood doors replacements but are costly at the identical time. The possible reason is that you're purchasing the number of the materials but the name or the brand of the corporate so use caution.

3. Convenience or Traditional
as you'll be doing replacements for your interior wood doors, would you rather keep the normal style for these replacements or would you are attempting something new? Depends on your style and preference, you'll want to test on the types of interior wood doors styles. Check the sort of panel types before you order your interior wood doors.

4. Time and availability
this would be your last consideration after you finished the choice process. Interior wood doors will be ordered online otherwise you could visit a physical store for you to order. If you would like to own your interior wood doors replacements customized, talk this over along with your specializer or visit the shop personally.

These four considerations will certainly facilitate your save time and budget once you finally arrange to replace your inteal wood doors.=

 

 

وبلاگسازی...
ما را در سایت وبلاگسازی دنبال می کنید

برچسب : Perfect,Interior,Wood,Doors,Replacement, نویسنده : حسن vebloogsazy بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:34

افراد موفق چگونه فکر مي‌کنند

تمرين‌هايي براي دستيابي به تفکر قدرتمند

مولف: جان سي. مکسول

مترجم: سامان شاهين‌پور

--------------------------------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • فصل اول: تفکر کل‌نگر
  • فصل دوم: تفکر متمرکز
  • فصل سوم: تفکر خلاق
  • فصل چهارم: تفکر واقع‌گرا
  • فصل پنجم: تفکر استراتژيک
  • فصل ششم: تفکر امکان‌گرا
  • فصل هفتم: تفکر عميق
  • فصل هشتم: تفکر عاميانه
  • فصل نهم: تفکر مشارکتي
  • فصل دهم: تفکر غير خودخواهانه
  • فصل يازدهم: تفکر هدف‌گرا

--------------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

همه دنبال افراد خوش‌فکر هستند؛ آن‌ها مشکلات را حل مي‌کنند؛ هميشه ايده‌هايي دارند و همواره به آينده‌اي بهتر اميدوارند؛ به ندرت مي‌توان آن‌ها را فريب داد يا از آن‌ها سو استفاده کرد. خلاصه اين‌که، افراد خوش‌فکر در کارشان موفق هستند. کتابي که در دستان شماست، برگرداني از کتابي با همين عنوان است و به شما نشان مي‌دهد چگونه يک متفکر موفق باشيد و زندگي و کار خود را متحول سازيد.

 

وبلاگسازی...
ما را در سایت وبلاگسازی دنبال می کنید

برچسب : افراد,موفق,چگونه,فکر,می‌کنند, نویسنده : حسن vebloogsazy بازدید : 114 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:35